miercuri, 5 mai 2010

9 luni de viaţă

Prea multe probleme, griji şi nevoi am pe cap, prea multe ca să scriu în blog şi să supăr şi altă lume. Dar uite că astăzi, 5 mai, a mea mândrie - al meu nepot, a împlinit 9 luni. Acea "boghiţă" de om deja are 9 luni. Astăzi, după o zi plină de fugă şi grabă m-am aşezat pe pat să-i scriu felicitare puişorului meu, când...ei îmi trimit filmuleţul ataşat aici. Am decis să aştept să se încarce şi apoi am înţeles ... am înţeles cât sunt de fericită! Cât de frumoasă e viaţa asta având alături nişte oameni care ţi-o fac cu adevărat plină de energie şi dragoste pentru destinul tău. E cel mai dulce, e cel care mă completează şi mă face să-mi iau în serios rolul de "MĂTUŞĂ".

Scump Bogdan,
mătuşa te iubeşte prea mult, dar PREA mult ca să poţi măsura/cronometra/cântări şi îţi doreşte tot ce-i mai bun pe lumea asta. Fie ca să ajungi un OM simţit, darnic, înţelegător, plin de sănătate şi o adevărată mândrie pentru noi, cei ce te iubim şi îţi dorim ca viaţa ta să fie mai frumoasă decât o poveste!

Ţin să felicit şi toţi bărbaţii cu ziua lor şi să le doresc să se bucure din plin, pentru că noi oricum îi vom iubi. Aici o mică felicitare pentru voi, susţinerea şi alinarea noastră http://atrag.ro/news.php?readmore=54

Frăţioare, (în scurt timp va deveni aceasta o sărbătoare internaţională) eu ţin să te felicit cu orice ocazie, pentru că pentru mine asta e o mândrie şi e o onoare!

Îmi iubesc familia, iubesc oamenii care mă respectă, critică, iubesc, înţeleg şi mai ales pe ce ce mă resping motivându-mă să evoluez.

Astăzi nepoţelul meu împlineşte 9 luni.
Astăzi am ajuns să am doi nepoţei (unul de 12 anişori şi altul de 9 luni).
Astăzi sunt foarte fericită!
Vă dăruiesc din fericirea mea, o împart cu voi pentru că e multă, sinceră şi pură !
Sunt împlinită, vă mulţumesc!

3 comentarii:

andrei topor spunea...

e super simpatic....doamne cat de mult il iubesc...ca pe propriul copil...sa-i deie bunul dumnezeu tot ce e mai bun si mai placut pe lumea asta..atat lui cat si parintilor lui si familiei din care provine...chiar nu-mi vine a crede cat de simpatic e...

Unknown spunea...

Andrei, ai perfectă dreptate...e atât de ducle...
Îl iubesc mult...chiar am realizat că sufleteşte mi-a devenit şi mie nepoţel(chiar dacă am şi eu unul tare, tare scump)...iar atâta timp cât îi face viaţa fericită mătuşicăi...îl iubesc şi mai mult...
Voi fi cea mai fericită să ştiu că ei sunt fericiţi...

Mariana S. spunea...

şi eu am să fiu cea mai fericită că sunt prietena ta şi că avem doi nepoţei simplu nişte minuni nu altceva!