duminică, 25 aprilie 2010

Despre omagiata


Sunt mândră să mă numesc Mariana, întotdeauna mi-am iubit prenumele. Sunt mândră că m-am născut în Lăpuşna, sunt cea mai fericită să am (am mai amintit şi în articolele precedente) prieteni adevăraţi : îi am şi ştiu care-s şi mă bucur să-i preţuiesc şi să-i surprind plăcut!
La mulţi ani celei mai frumoase brunete de pe lumea asta! La mulţi ani celei mai sufletiste inimi! La mulţi celei mai sincere fetiţe! La mulţi ani celui mai straniu om întâlnit de mine, dar pe care îl iubesc prea mult ca să recunosc asta în faţa altcuiva. Dacă râdeam, atunci râdeam sănătos. Dacă fugeam, atunci fugeam de zguduia pământul! Dacă ne era foame de clătite, atunci mergeam jumătate de oraş la 11 de noapte după ouă la supermarket! Dacă iubesc şi respect un om, atunci o fac în public din tot sufletul!
La mulţi ani, Ana-Maria!
La mulţi ani, fiinţă divină! La mulţi ani, scump prieten! La mulţi ani, şi te rog să mă ierţi că îţi pot oferi doar atât!!!!




o calitate mai bună aţi putea vedea aici

2 comentarii:

anamaria spunea...

i ti multumesc foarte mult, i ti sunt foarte recunoscatoare si sunt tare fericita ca am asa prietena ca si tine!!you make my day!
viva mura,viva ideile ei!

Mariana S. spunea...

cu prea mare plăcere ca să accept mulţumiri. Eu te iubesc din tot sufletul, scumpă prietenă şi aşa va rămâne în veci!