duminică, 21 martie 2010

Simplitatea mereu e mai pătrunzătoare

Mă numesc Mariana.
Sunt absolventa Liceului Teoretic Lăpuşna, com. Lăpuşna, r-nul Hînceşti. De curând am devenit studentă la Universitatea "Economică" (cum îi spune tatăl meu) în Iaşi. De multe ori am o groază de lucruri pe care trebuie cineva să le audă (nu am timp pentru înregistrări video), deci le voi scrie (în scopul de a uşura viaţa bunelor mele prietene - prea multe le povestesc pe zi, de aici le va fi mai uşor să-şi aleagă informaţia utilă). Astăzi m-am împărtăşit. Am tot dreptul să încep să scriu într-un blog. Vreţi citiţi, vreţi criticaţi (e posibilă şi cumularea:D).

6 comentarii:

Viorica S. spunea...

FELICITĂRI scumpă Mariană !!!
Sper şi cred că această mică(în comparaţie cu viitoarele tale realizări în viaţă) "inovaţie", să dezvăluie lumii o minte raţională şi lucidă, un suflet plin de bunătate, o lume interioară nemaipomenit de bogată şi degeţele mult prea rapide(dacă o să scrie mai mult decât vorbeşte;))!
RESPECT mare, BRAVO!!!

Mariana S. spunea...

În primul rând o uşurare pentru tine, scumpă Viorica! Să iubeşti acest blog, va fi ca o umbrelă ce-ţi apără liniştea şi intimitatea :D! Ne mai auzim pe-aici :*

Viorica S. spunea...

NU!!! Nu vreau uşurarea asta!!! Acu am nevoie de criticile tale, de zâmbetul tău, de mustrările tale, de ochişorii fericiţi şi de tot ce eşti mai mult decât aerul!!! Dar oricum blogul îl iubesc...îl iubesc pentru atâtea plăceri sufleteşti...
Ne-o auzi! ;)

Mariana S. spunea...

În cazul în care cineva va citi comentariile, să afle că acest îngeraş este nepoţelul meu Bogdan :P

Sitari Sorina spunea...

Copil dorit...fiinta sacra, blinda...divina...nascuta din lumina...Inger Dumnezeesc.....copil pamintesc....floare adorata...de trecatori admirata...mereu stimata...vesela...dotata..Sa stii Mariana ca esti ce-l mai dulce copil pe care il cunosc...Norocul asta ca am putut sa te cunosc nu ma va parasi niciodata doar daca nu il voi alunga ... stii ca viata...uneori are si coboriri...e si daca aceasta coborire va fi sa fie...ia aminte ce iti spun...TU-Mariana Solonari...si Viorica Secher..ve-ti fi misterul...la care as vrea sa lipesc si eu o parte din suflet..Tandra...mult iubita..Fii fericita!....Multumesc ca existi..."COPIL DORIT".........

Mariana S. spunea...

Prietenul copilului dorit, deja te-ai alipit şi e inevitabilă dezlipirea, cât n-ar vrea vreo una dintre noi. Micile certuri şi neînţelegeri doar încălzesc contopirea şi o fac şi mai trainică! Credeţi în asta, pentru că doar astfel vom putea ajunge unde visăm în fiecare seară stând la un păhărel de vorbă!